Üretim
Kalite, kısaca beklentileri aşmak demektir. Bu tanımıyla da insanlığın, sürekli gelişmenin bir ifadesini içerir. Dinamik bir kavramdır. Çünkü, insanların beklentileri her karşılandığında yükselme eğilimi gösterir. Birkaç sene önce “kaliteli“ olarak nitelendirilen bir ürün bugün “sıradan”, yarın ise “kabul edilemez” olarak nitelendiriliyor.

Bundan birkaç sene öncesinde multilayer kart alüminyum pcb v.b kavramlar uzak iken bugün her firmanın talep ettiği, istediği yatırımcıları zorlayan bir olguya bir ihtiyaca dönüştü. Bundan sadece 10 yıl öncesinde bizler çift yüzlü delik içi kaplamayı yapmayı beceri kabul ederken bugün 48 kata kadar multilayer üretmenin yolunu, üretim hattını kurmanın yolunu aramaktyız.

Ölçülmeyen performans iyileştirilemez. Performansa ilişkin bilgilerin çalışanlarla paylaşılması, çalışanların hedef doğrultusunda yetkinliklerinin geliştirilmesi ve çalışanların yetkelendirilmesi performansın sürekli olarak gelişmesini sağlar.
İşi gönlüyle ve beyniyle sahiplenenler, işin gelişmesinin teminatıdır. Müşterilere sunulan ürün ve hizmetlerin önemli bir kısmı o ürün veya hizmeti sunan kurumun dışındaki kurumlar tarafından üretilir. Dolayısıyla, önemli olan sadece kendi kurumunu yönetmek değil, tüm değer zincirini yönlendirmektir. Yönetim kalitesini sadece kurum içindeki ilişkileriyle değil, aynı zamanda işbirliklerindeki davranışlarıyla da gösterir. Asıl rekabetin her gün iş yaptığımız tedarikçiler ve satış kanallarıyla değil, başka değer zincirleriyle olduğunu kavramalıyız. Unutmamalıyız ki, zincirin gücü en zayıf halkasının gücü kadardır ve birlikten güç doğar. İşlerimizde satışa değil, yaratılan katma değere odaklanıyoruz. En yüksek katma değerin ise sürekli iyileşme, yaratıcılık ve yenilikçilik ile başkalarından farklı olmakla sağlanabileceğini biliyoruz. Geleceği hazırlamayanlar, geleceği karşılarında bulurlar.
Copyright © 2003-2006 Takımsaş All Rights Reserved
design: